Alla inlägg under november 2011

Av M - 30 november 2011 20:30

då gör man "blonda" slingor i håret, men de kommer bli orange, drf går ja till hemlös senare o köper röd färg o färgar i... muhahehehehheee

Av M - 28 november 2011 18:52

man blir inte lite sugen på allt detta!

       



håhåhåhåhåhhåh geee mig....  

Av M - 28 november 2011 18:47

 
Av M - 28 november 2011 18:09

Hatar min granne, period.






God kväll allihopa!

Vill tacka er allihopa som vågar kommentera o ställa mig frågor, credds till er!

 Varit hemma idag, försov mig, och hade som vanligt ingen ork. fråga mig inte vad som händer med mig för tillfället.



håller på att göra en smink tutorial till er, ha tålamod, min första ever, typ.

haha

 kommer nog snart :)




Puss på er! :D

:)

Av M - 28 november 2011 11:16

Kolla här ja!  

Av M - 27 november 2011 15:39

Kom hem för inte så lite sedan, skönt o va ensam lite mkt stök nu på sistone!

här kommer mitt skolfoto 2011 btw. Blev nöjd!






o nu orkar ja inte skriva mer, blir fan chips o film nu!  Ha de.

Av M - 26 november 2011 10:21

hahah såg förresten massa bilder på mig på google. underbart x)  kul att man fortfarande har "det".

Älskar er, puss!



föjlt en viss blogg ett bra tag nu, tack vare henne har jag fått styrkan tillbaka att våga visa mig, prata osv. 

Ingen ska få förstöra mig! Och ingen ska få säga åt mig hur jag är osv, för JAG vet sanningen, och de som inte tror på det, eran förlust.



Tänkte bara berätta för er som läser min blogg, ser att det nämligt blivit lite mer läsare, Våga vara er själva, för det finns ingen som Dig, du är värdefull och precis lika värd som alla andra. 


Ha en fortsatt bra helg :*

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards