Alla inlägg under december 2011

Av M - 26 december 2011 14:12

Hej! Hoppas ni hade en lika mysig och bra jul som jag hade!

I julklapp fick jag lite grejer till lägenheten, en sodastream lite whiskeyglas och blev nöjd som fasen!

   











   

Tog även lite bilder ute innan snön försvann. 



 

Och såhär såg jag ut på julen 2011


 

Och adam blev jätteglad för det vi köpte till honom :)






Nyår blir det fest.

Och igår dog en nära vän till oss.

Vila ifrid, älskade du.

 




God fortsättning allihopa. 

Av M - 21 december 2011 15:32

   

kände mig slö idag, så tog på mig detta bara! ;)






sminkade migsåhär:



Ha en trevlig julhelg nu! så ses vi om några dagar, ska hem till familjen o vila upp mig!

see ya'all o ta hand om varandra!    

Av M - 20 december 2011 18:54

 

äta glass o kolla på simpsons o lite på sexan! har städat hela lägenheten o ska diska allt imorgon, orkar inte mer ikväll.


ha en bra kväll på er!   

Av M - 20 december 2011 14:43

Har blivit lovad att få prata med Martin Sweet idag.

Skojjar inte, har inte kunnat sova i natt, och nu kan jag dö lycklig.

för er som inte vet, så är det mitt absolut favoritband i hela världens gitarrist  "Crashdiet"  som tog mitt hjärta förra sommaren i husqvarna på konsterten med bandet "Bullet"


tack bror, för du visade mig kärleken till detta band.


Här är Martin Sweet!




My love to this music, will not ever stop.

   

-

Av M - 20 december 2011 02:18



det finns absolut ingen värdighet kvar i världen.








Av M - 19 december 2011 02:28

Jag är trött, men kan inte sova, vill rättaresagt inte

det är som i owl citys låt där han sjunger om att kolla på stjärnor, och bara va.

 Owl City – Fireflies    


Det är så underbart att bara va, om du förstår vad jag menar.

Tycker inte om folk som bråkar håller på o är jobbiga.

Därför omger jag mig med folk som får mig att må bra, jag umgås med dem jag vill umgås med.

Det ska man göra, för det ska kännas rätt för en!


nu ska ja kolla på film! 

kram!












Av M - 18 december 2011 16:08

Awsome helg, och jag mår underbart.

just nu sitter jag & J och S vid tvn, chillar med family guy, skrattar åt E och mår allmänt awsome!

vad gör ni idag?


Just idag ska jag bara chilla, städa och bara va :) kanske drar till donken med J och sedan hem igen ;) heuheuehe.

ha en bra dag allihopa, och trevlig tredje eller fjärde advent! 

ahahha har ingen koll!

hahaha



puss!

Av M - 17 december 2011 12:23

mår underbart.

skojar fasen inte, detta är fan bästa tiden i mitt liv.

Och jag umgås med dem jag vill, mår så jävla fint i helvete fan.

har dessutom fått en ny idol, john frusciante.

Den killen, är inte bara vacker, han har tagit igenom sig så jävla mycket skit, men ändå sjunger o spelar som en gud.

Jag skojar inte, han är min man nu.

John, du har av bara en låt, tagit dig igenom hela mitt liv.


   

KOLLA PÅ HAN!!!!!!!





haggahagahahagagggaaaaaaaaarrrgh

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards