Alla inlägg under februari 2012

Av M - 19 februari 2012 15:48

de nätter jag ligger vaken och bara tänker på allt. kommer jag underfund med att ibland kan livet vara jobbigt och svårt, men kommer man bara igenom dessa stunder, blir man tillslut en starkare människa. Ingen, INGEN är som du...

En bild kan säga mer än tusen ord, jag vet.

Men jag hoppas att du som läser mina texter kan ta åt dig lite ibland...

 

When Will My Nightmare Go away?


 

När jag vaknade upp idag kände jag din iskalla hand på min axel, och du sa " Oroa dig inte, vi vakar över er"   

när du sa det till mig kom lugnet till mig igen, och jag har inte känt det på länge.

Tack mormor, och alla andra för att ni vakar över oss.

Av M - 18 februari 2012 14:16

fest hos moi ikväll, firar att jag får dricka igen efter pencillinet!

WUHU!!!

 

Nu kör vi hårt gubbar o kärringar!

Av M - 17 februari 2012 12:17

Vet att detta kommer låta riggat och jätte wierd.

Men jag är jätteredo för att bli mamma....

Jag är redo för hela baletten med skrikande bebisar och blöjbyten.

Visst låter det sjukt?  Jag är inte klar med skolan och fyller 19 detta året, och vill ha ungar och hela baletten....

   

Men jag vet, ska vänta tills skolan är klar, har jobb och en stadig man hos mig.

Vill hitta den rätta.





fan

Av M - 17 februari 2012 06:29

vilka ska jag köpa?

 

Av M - 17 februari 2012 01:15

Älskling, jag vet att du hatar mig för att du älskar mig.


Du kommer inte kunna få mig att falla igen, för jag har blivit starkare än du tror. I'm better then you in that way. Du anar inte vilket självförtroende booost jag fått efter jag lämnade dig. I am faith.


Jag insåg att alla haters, kan snacka och göra en massa elakt mot dig, men det enda de inte kan ta ifrån dig, är ditt hopp, din kärlek och tro till det DU önskar och vill. För är människorna i din närhet äkta och äkta vänner, så tror de på vad DU säger, inte andra.


Även om att du tror att du känner mig, borde du tänka om.

U never know what u'll miss.


 


Så innan du dömer och tror en massa saker om folk, ta reda på faktan innan du dömer.

Du kan ha fel, även allmänheten.




God natt och sov gött, gott folk.

Ta hand om varandra, och framförallt Dig själv!


Av M - 13 februari 2012 16:04

ursäkta den dåliga uppdateringen!  haft mycket för mig.

här kommer en nytagen bild på mig. be happy, eller ngt.

 

jag försöker vara så vacker jag kan för dig, men får inget tillbaka.

how come I still love you?



trevligt lov på er alla!

Av M - 7 februari 2012 12:20

Lol säger jag bara.

detta är fan löjligt!



and now to reality!

jag skulle haft apu idag, men somnade alldeles för sent, och kände att jag ville vara pigg o glad inför första apu dagen, så jag ringde dem o förklarade allt.

han förstod,vilken skön kille!

Så lov nästa vecka, vad ska ni göra?

jag ska på lan eventuellt.

WOHOOUU

Av M - 4 februari 2012 18:25

Lan är fan inte fel asså!

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards