Alla inlägg under augusti 2012

Av M - 29 augusti 2012 18:04

problemet var inte i det jag gjorde, utan varför.

problemet var anledningarna till varför jag sökte denna uppmärksamhet.

Men det är inte förrens i efterhand som jag kom på varför och vad jag egentligen gjorde.


känslan av att synas, att någon uppskattade en.

(möjligtvis på fel sätt, men ändå)

men iochmed att man inte fick uppmärksamheten på något annat sätt, så var det som en befriande känsla.

jag önskar att någon förstod.

men jag antar att jag tar med mig hemligheten till graven.

Men tack till er som försöker förstå.


Jag önskar att du faktist såg, hur illa läget är.

Jag är trasig

Jag är bruten

och min själ är bortslukad av en illusion av kärlek


åh, kapten röd, om man kunde göra texter som dig.



Du är inte trasig, behöver inte fixas 
När priset går upp kommer själen gå ner
Du är inte trasig, behöver inte fixas
Du kan sluta o leta det finns inga fel

..

Av M - 29 augusti 2012 12:31

 

 

 

 

 

Det är som att skrika, fast ingen hör.

 

 

Nej, ingen hör alls.

 

 

Ingen ser, ingen märker.

 

 

Men inombords, dör jag långsamt.

..

Av M - 24 augusti 2012 07:22

låter christian tala för mig ett tag.


Christian Walz – Never Be Afraid Again - Radio Version

Av M - 17 augusti 2012 19:39

yeop, de blire fan.

Av M - 16 augusti 2012 20:26

8 veckor kvar på jobbet.

fyfan va tiden går fort...

helt jävla sinnessjukt!


börja söka jobb och försöka fixa så allt går runt, ekonomin, planeringen och husfixandet.

känner mig så uxen, det gick så jävla fort.

från studenten så det bara POFF, sedan var man husägare, förlovad och hade allt man kunde önska sig.

shit alltså.

snart äger man ett företag med ;D;DD;;DDD

puss

Av M - 12 augusti 2012 18:31

- Är du säker på att du vågar detta nurå
-Jag är säker, sa jag med en darrande men lugn röst, fast jag visste att detta var fel.


hela grejen var att jag var i behov av närhet, men även om jag gjorde det för att glömma dig, kunde du aldrig försvinna ur huvudet på mig.

klockan blev två på natten, och jag var inte ens trött.

Det var då datorn blev min utväg från alla tankar.

och det var så det bara hände, då all skit jag satte mig över huvudet kom tillbaka.

Alla tankar på dig skulle försvinna ur huvudet, men likförbannat efter en sekund efteråt var du där igen, och jävlades med mitt sinne.

Skulle försöka att få mig ur fördärvet.

Till helvetet igen.


And there you sent me to hell, again.



AND SO HERE WE GO AGAIN..

Av M - 12 augusti 2012 09:22

ÄR NU FASTER MALIN.

till en liten Lisa, guliiiiii :)))))))))

bild kommer snart!

Av M - 11 augusti 2012 07:46

åh, timbuktu, du är gud.



Det kommer ordna sej


Det gör det alltid


Jo det löser sej


Så brukar allt bli


Det kommer fixa sej tillslut


Det är inget tvivel om


Fast nu känns skiten sur


Och flera mil ifrån


Det ordnar sig…

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards