Alla inlägg under januari 2013

Av M - 29 januari 2013 13:46

           


it hurts.

!

Av M - 28 januari 2013 22:34

färgar håret äntligen!

Av M - 28 januari 2013 13:22

Hellu puppets!

Idag försvinner mitt bruna hår.

Återgår till att vara svartis!


 

Älskar mitt fejs här alltså.

Puss, U love it, AND u know it   


Ska snaart till jobbcoach och hoppas på att Tony kommer över idag! Längesedan mannen!





Puss.

<3

Av M - 28 januari 2013 10:35

Darin – Astrologen



Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och när du har mig när jag tar dig,
din hungrande kropp får frid,
bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.


Du är den vackraste jag mött,
inte tuff och kall och hård som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och när jag har dig när du tar mig,
min hungrande kropp får frid bortom all rum och tid

Du är den finaste jag mött

Av M - 28 januari 2013 09:30

Jag har fuckat upp igen ja
Jag har ingen kontroll
Men, det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln

 

Okej lyssna, okej det är alltid likadant
samma gamla visa när jag går ut
Försöker spela tuff men är långt ifrån tålig
Jag skiter i vad och jag skiter i krav
Nu är det du och jag och du gör min dag
För ikväll är vi kungar som aysan sa
spelar ingen roll för jag är nice idag
Bara bonda med folk i min närhet
Blicken är ärlig, jag bjuder på kärlek
Från en till en, snurra runt igen
och jag struntar i allt för det är en ny dag sen
Klockan är fem och jag vägrar gå hem nu
Vet du vad, låt oss fucka upp igen nu

Av M - 27 januari 2013 19:53

Hej!

 

 

Jag har kommit på, att vara singel, är inte så fel ändå.

Man kan göra det man vill o hur man vill utan att någon idiot ska bry sig ett jävla skit om vad jag gör.

Det är mitt liv, MINA val.

 

 

Och vet ni vad, det passar mig utmärkt! 

Har insett även, att detta gör mig till en bättre människa.

Att vara singel.

 

 

 

Yes, My life is perfeeeeeeeeeeeeeeeeeeect

Av M - 27 januari 2013 17:05

         

Av M - 26 januari 2013 18:48

Tack för en UNDERBAR fredag kväll!


O mer sånna kvällar ska de bli för min del! :) indeedely!






Btw, vafan hade jag att förvänta mig av dig?

Vad trodde jag liksom :(

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards