Alla inlägg under mars 2013

Av M - 22 mars 2013 15:45

  

Vart en ganska intressant natt för min del.

visade sig att jao inte mådde så väl, och fick strunta i skolan idag :/

blir att lyssna på min framtida man Greg och mysa framför en eller fler filmer.



hoppas ni får en fin fredag!




Puss bitches.




Av M - 21 mars 2013 19:37

Galen vecka de varit!

Mycket stress i skolan, men fete värt kommer de bli att höjja betygen

Träffade en väldigt trevlig person med, Jocke, nice to meet you man, du är väldigt intressant! :)


var på möte idag, och åkte även till sävsjö o fixade biblotekskort och ska låna jane Austens bok "Förnuft och känsla" för mitt skolarbete, fun shit!


-----


Älskling, jag vet att jag inte är världens bästa person, men så är ej du heller.

Du kan ej klandra mig för det val jag gjort, pga det som hänt.

allt är så suddigt

allt är som en dröm

att det, suddas ut i slutändan.

att våra val inte pågrund utav det som hänt, utan för det som händer.

 

Jag måsåhända, vara en väldigt konstig person, men Jag ÄR mig själv.

Och kan du inte ta det, kan du likaväl gå.

 

-----

 

 

 

 

,-

Av M - 20 mars 2013 19:31

                 

Av M - 17 mars 2013 18:13

Skoldax för mig imorgon igen. Första gången på nästan ett år nu.

Och är för andra gången i mitt liv, taggad för skola!

får göra det jag vill, plugga det jag vill på skolan, And it feeels gooooooooooood.

Av M - 17 mars 2013 09:22

 



"Varför litar du inte på mig?" - vinn min tillit innan du frågar.



Man vinner inte min tillit på 1 dag eller några månader, det är något man får förtjäna.  När du väl vunnit den, kommer du inte ångra det, så anser du att jag är värd tiden kommer det vara värt besväret.


Min senaste "längre" realtion var med en person som totalförstörde allt.

Han ansåg inte att jag var värdig tiden att bygga upp tilliten.


Men det är sådant man lär sig, man lär sig att gå vidare och sätta på ett fakeleende istället för att sitta och tycka synd om sig själv.


Och det blir bättre om man gör något bra av tiden istället för att vara självömkande.







Och babe, Jag lovar dig, ger du mig tid, och du visar att det går att lita på dig, kommer det bli hur bra som helst.

Av M - 13 mars 2013 20:59

 

Av M - 12 mars 2013 12:50

 

Av M - 12 mars 2013 12:44

     

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards