Alla inlägg under april 2013

Av M - 26 april 2013 11:34

ganska roligt

när man hittar låten du och jag lyssnade på

så minns jag allt igen, om dig och mig

Jag ler, men gråter samtidigt.


Livet är ganska konstigt egentligen

hur mycket det förändras

hur mycket Vi förändras


Vilka vi lär känna, sedan säger hejdå till.

Jag ser tecken hela tiden

som visar att du inte är här för att sova bredvid mig.

Jag tror på allt, som får dig tillbaka till mig.




Jag tror på tecken som får dig tillbaka till mig.

Av M - 20 april 2013 14:04

 

steg 1, klart!

Av M - 18 april 2013 16:18

 

Jag antar att jag fyller upp mitt universum nu. Fyller upp tomheten.





Av M - 17 april 2013 21:25

Do you still remember my touch at all?


I never meant to be gone so long


Do you still remember my touch at all?


I never meant to be gone so long

 

Av M - 17 april 2013 16:53

 

gos.

 

Såhär ska det på ett ungefär bli i mitt sovrum, en himmel, en himmel att vakna upp till. Att känna hopp, såfort man vaknar upp. Så jag kan le igen   

 

Av M - 6 april 2013 16:45

Jag ville börja om.


Men det var något som höll mig tillbaka

tankarna om dig, flyger fortfarande omkring

minnen

dofter



--------







Jag saknar inte personer

bara saker som man gjorde

närhet

kärlek

någon som var öm mot en

visade att man var speciell

Den där blicken som man ser i ögonen på personen

" Gud va kär jag är i Dig"



Jag vill vara kär igen

men är rädd för att jag inte kommer bli kär igen

Du tog iväg dem känslorna för mig

Du tog bort min mänsklighet.





Och nu när du läser detta, som jag vet att du gör

Ler du

Du ler

för att du är glad för att du kunnat gå vidare med ditt liv

Du är glad för att du har det bättre

Och det visar bara på EN sak.

Du är en känslokall typ, som inte förtjänar ett skit




men varför finns du då kvar i mina tankar?

Du gjorde mig sådan skada

du gjorde ett stort jäkla ärr i min själ

Som aldrig

ALDRIG

kommer att läka riktigt till 100%







Jag saknar närhet

Jag saknar sex

Jag saknar att vakna upp med en speciell person, som man kan vända sig om mig, och le emot.






Jag saknar att le

Av M - 5 april 2013 23:15

   



det är okej att gråta

för jag har varit stark för länge nu



och ärligt, orkar jag inge mer.

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards