Alla inlägg under juli 2013

Av M - 25 juli 2013 10:27

Har inte bloggat på ett bra tag nu.

Har haft så mycket för mig.

Pillat i huset, sökt jobb, träffat folk och haft egentid.

 

Fyllde 20 i Juni=  BOOOLAGET!

kändes så konsigt att kunna köpa starksprit själv nu.

Konsigt nog känner jag mig mer vuxen.

Hus, katt, bil, trädgård, systemet. mjaaa!

 

Är numera blond, och imorgon ska jag färga det lite ljusare ;) hehe

Träffa Tobias imorgon med och det ska bli asum!

 

Hoppas ni alla har en underbar sommar, det har jag ;)

 

 

 

Finns på FB, instagram eller mejl om det skulle vara något, fråga då efter dessa adresser.

 

 

Pusshej :)

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards