Alla inlägg under september 2013

Av M - 29 september 2013 21:22

haha, vad är detta då?







Whatever.

Ny vecka snart och börjar på JBC då.

Wiie :D




#spotify

Av M - 2 september 2013 10:55

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: NEJ. absolut inte.

Varit kär: Ja 

Förlorat någon speciell person: Ja

Varit deprimerad: Vem har inte?

Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja, finns bildbevis hemma hos mamma o pappa xD

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? -

Brutit ett ben? Tummen, 2 ggr. KLANT :(

Gjort nåt du ångrar? Ja.

Hoppat Bungee Jump? Nix, men vill!

Ljugit för någon du tycker om? Alla drar vita lögner då och då

Ätit en hel tårta? HEHHHEEH

Gjort bort dig offentligt? Hahaha vem  fan har inte gjort det?


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja!

Fått ditt hjärta krossat: Ja

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2!

Har du några husdjur?: Ralf och Zelda :)

Vill du ändra ditt namn: Ja.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med vänner o släkt :) 

Vilken tid vaknade du idag: vaknade många ggr under natten, så kan ej svara på det egentligen.

Vad gjorde du igår runt midnatt: försökte sova, och kollade på film.

Någonting som du längtar till: Denna helgen, då kommer världens bästa!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hitta ett jobb :c

Vad lyssnar du på just nu: Avicii – I Could Be The One [Avicii vs Nicky Romero] - Nicktim - Radio Edit

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha Ja,


OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Förblir hemligt.

Stjärntecken: Kräfta

Kille eller tjej: Jag e en tjej.

Grundskola: Rörvik Skola

Gymnasie: john bauergymnasiet i värnamo

Högskola: VILL GÅ: linnéuniversitetet i växjö

Hårfärg: typ, blandning mellan blondt och ljustbunt/rött

Långt eller kort hår: Långt!

Längd: 168 cm

Piercings: earl, men vill ha mer, ofc.

Tattoos: många, o kommer bli fler.

Höger eller vänster: Höger

Operation: hemligt.

Bästa vän:Jesper o Bella.

Sporten du spelar: ska börja simma igen!  Tränar hemma även :)


JUST NU:

Äter du:  inget, tom mage so far!

Dricker du: inget

Är du på väg att: byta låt.


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja, längtar.

Vill du gifta dig: Ja

Karriär i åtanke: starta eget samt ngt vid sidan av.


TROR DU PÅ:

Dig själv: va? xD

Mirakel: Ja, men de händer sällan.

Kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Himlen: Kanske.

Änglar: Ja

Av M - 2 september 2013 10:47

Här kommer lite listor, för att jag har inget bättre för mig just nu..





1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Ingen aning alls!
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Kärlek utan sex! 
3. Vilken var den senaste filmen du såg? -  bruce the almighty
4. Har du bra självförtroende? - Fråga mig en annan dag :D
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - skulle vilja ha kina mat, sitta framför en awesome film med Jason :)
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - vakna till liv, äta ngt, sedan träna.
7. Beskriv ditt drömutseende - Mindre vikt, sedan är ja skitnöjd.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - John Lennon och Jared Leto
9. Någon du har kysst - Jason :D
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Nix
11. Den du senast sov över hos - Jason.
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Jason
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Oja, vill ha den färgen i håret!
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Chips.  (tyvärr :( )
15. Vad får du oftast komplimanger för? - mina ögon 
16. När var du senast superglad? - när ja träffade jason :c
17. Har du rykten efter dig? - I couldn't care less.
18. Din absolut sämsta egenskap? - hohoho! vem fan har inte dåliga egenskaper?? XD
19. Din bästa egenskap? - Bryr mig om folk.
20. En låt du är beroende av? -     http://www.youtube.com/watch?v=__3McxusO7Y
21. Vad stod det i ditt senaste sms? - " Har nyss vart nere och ätit frukost. Själv älskling?"
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Aldrig i helvete xD
23. Kan man vara vän med sitt ex? - NEVER EVER. Men alla är olika.
24. Har du kysst en kompis? – 
25. Längtar du tills nått? - körkortet" Och Jason!
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Another time man.
27. Vad hatar du? - Mycket.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - beror på
29. Vad handlade din senaste dröm om? - En sjuk dröm.
30. Vad väger du? Hemligt.
31. Hur lång är du? 168 cm. 
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Ingen kommentar. 
33. Vad gör dig glad? - Musik, komplimanger, naturen,Jason :)
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter. 
35. Ditt humör för tillfället? - trött o hängig.
36. En vacker person? - say wut

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Helst inte.
38. Vem kramade du senast? - tror det var Bella.
39. Vem träffade du senast? - Mor. 
40. Har du någon konstig fetish? - Nja, det återstår att se ;)
41. Någon du vill träffa? - Jared Leto och William Fitzsimmons
42. När grät du senast? - 
43. Sminkar du dig varje dag? - Mja, inte alltid.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Alla säger olika, men de flesta har sagt att jag e lik farmor. 
45. Är du helsvensk? -  HEMLIS.
46. Den bästa bloggen? -  MIN ofc :*
47. En artist du inte gillar? - kallar inte denne person för artist, men Justin Bieber.
48. En artist du gillar? - Jared Leto, William Fitzsimmons, Lars winnerbäck, med fler.
49. Vad är det bästa som hänt dig? -  Allt som hänt mig :)
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Det återstår att se :)

Av M - 2 september 2013 10:29

       

Av M - 2 september 2013 10:22

   

.

Av M - 2 september 2013 10:01

av ren blottning av själen

ligger jag på marken och skakar av ångest

rädd att förlora allt på en sekund

förlora det som betytt mest


att förlora allt ur sina händer som sand

att ens försöka sträcka ut min hand

mot inget som sträcker tillbaka.

det ger ingen mening.

Så varför ska jag ens fortsätta försöka





 

Jag skärs i två delar.

Mitt huvud vill gå åt ett håll

Och mitt hjärta åt ett annat.

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards