Alla inlägg under juli 2014

Av M - 21 juli 2014 17:09

Nu har det blivit lite ifrån bloggandet, känner att det är dags att ta tag i det igen!

Har varit mycket på g nu.

Har försökt att ta mig ifrån arbetslösheten, och på onsdag, kanske jag ÄNTLIGEN har lyckats!

Berättar mer när jag vet hur det blir!



Tack och hej för mig.





Snälla, Snälla, låt mitt hår komma tillbaka...

Av M - 11 juli 2014 15:38

Just nu känns det inte som någon står på min sida, iallafall inte de personer jag vill ska stå på min sida.

Känner mig så jävla ensam.

Så jävla övergiven.

Hela denna dagen kan fara åt helvete.


Hela denna jävla dagen har varit en jävla bergochdalbana av känslor.

Dagen började skit, började känna mig gladare, gick ner som fan igen( dåligt humör alltså ).

Började må bättre igen. Sedan vart det skit igen.

Och nu känns det bara ännu mer skit.  




Nähe, spela lite så kanske det blir bättre?




Snälla, snälla låt mitt hår komma tillbaka...

Av M - 9 juli 2014 09:58

Nackdelarna med att ha peruk och sitt riktiga hår under, är kliandet, värmen och de ständiga tankarna om "ser de att de är en peruk"  "tänk om det är någon som kommer fram till mig o frågar om det är en peruk jag har..?"



Tankarna kan äta upp mig ibland, tankarna om vad andra kommer tycka osv.

Ändå har jag kunnat ta bort peruken offentligt (då ingen tittat på) typ när jag skulle visa mamma det idag på tågstationen tillexempell..


Idag, är det ingen bra dag alls, men inte pga någon annan, utan pga mina tankar.

Och de andra fläckarna blir bara större och större, och det kommer nog leda till den punkten då jag rakar av mitt riktiga hår (även om jag inte vill)

Fan.





Snälla, snälla, låt mitt hår komma tillbaka!

Av M - 5 juli 2014 12:38

Det visade sig vara fler fläckar än jag anat. 6-7 fläckar har jag nu sammanlagt, vi bestämde oss för att klippa mitt (riktiga) hår jättekort, sedan att jag skulle bära peruk, resultatet blev såhär:

   

Är så nöjd med mitt val! Känner mig så otroligt vacker, och denna känslan att jag har något att dölja när jag går ut på stan, är puts väck! Känner mig mer självsäker, och så otroligt vacker! BÄSTA VALET HITTILLS!




Snälla Snälla, Låt mitt hår komma tillbaka..

Av M - 3 juli 2014 14:06

I samband med hårersättningen jag kommer få imorgon Fredag, har jag fått ännu en fläck. - Skräcken tar vid mer då läkaren sa till mig att de med fler fläckar löper större risk att INTE få tillbaka sitt hår...  ffanfanfanfan....





Snälla, Snälla, låt mitt hår komma tillbaka!

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards