Alla inlägg under oktober 2014

Av M - 23 oktober 2014 15:22

De här senaste veckorna har varit, ren ordentlig kaos.

Och jag vill bara bort, bort från allt.


(allt är jämt mitt fel. Jag har bara skyldigheter, inga rättigheter)

 

 


Detta är rent utav skit. Det enda som räddar mig atm, är morgondagen, och musiken.

Hade fan inte klarat en sekund utan detta. 

Snälla låt detta bara vara över.

Av M - 17 oktober 2014 12:36

Dagarna har börjat bli upp och ned igen.

Nästa läkarbesök börjar närma sig, och jag längtar till att se hans min över hur mycket sämre det har blivit.



"Detta kommer nog gå över inom några månader"


PFT.  asshole.



Semesten på gran canaria kommer inte lägligare.

Behöver ett break från alla, allt, alla tankar.

Bara vara med mor, far o marcus.

Vara med de som vet om detta, vet hur jag mår, vet vad som händer i mitt huvud.


Tankarna äter upp mig vissa dagar, seriöst.

Är så orolig över allt, VISST nu kommer lite hår tillbaka på den största fläcken, men eftersom alla sagt åt mig att allt är så osäkert, vågar jag verkligen inte hoppas på det bästa.

Är rädd, att inte hitta någon som kan acceptera min sjukdom.

Är rädd

att bara tappa allt igen, och förlora kontrollen över mina känslor.

Är så rädd...




"Det är bara hår ju"  Orden klingar i mitt huvud än.




Kan inte någon bara hålla om mig?







Snälla snälla låt mitt hår komma tillbaka....

Av M - 15 oktober 2014 18:41

     



Someday, I will be someone's first choice.




     

Jag kommer att hitta dit någon gång, till oändligheten, där jag äntligen kan vara fri.

      7


Over and out.

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards