Alla inlägg under november 2014

Av M - 19 november 2014 15:23

Under några månader har det börjat sakta men säkert komma tillbaka "hår".

Det är som babyfjun kan man säga.

Det är en början iallafall!



Och nu på lördag åker vi äntligen utomlands till vårat paradis.

Ska bli skönt att få semester från alla, få lite tid, att pusta ut allt. 

 

Ta hand om Er alla!





Snälla, snälla, snälla låt mitt hår komma tillbaka!

Av M - 3 november 2014 20:16

Att inte veta.

Att inte kunna känna hoppet att " om två månader, om ett år, en vecka, en minut, kommer håret tillbaka"  det är fan det värsta. Skiter egentligen om folks åsikter. Skiter i hur andra ser mig.

Vill bara känna något slags hopp.

Hopp om att det blir bättre.


Vissa dagar är bra, vissa är dåliga.


Denna är sjukt dålig.

 


Fk :C



Kan eländet bara sluta?!






Snälla, snälla, SNÄLLA låt mitt hår komma tillbaka! 

Av M - 1 november 2014 19:44

Tre veckor kvar tills vi reser, äntligen.

Läkarbesöket var trevligt denna gång. Skönt med läkare som lyssnar och förklarar ordentligt.

Är lyckligt lottad på så sätt.

 

 

 


 

Snälla, snälla låt mitt hår komma tillbaka!

 

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards