Alla inlägg under mars 2015

:(

Av M - 24 mars 2015 20:38

   


jag saknar inte närheten alls.

God I hate to be single.

Av M - 24 mars 2015 20:31

Hejsan.

Bytte jobb, för det första.

Fick mitt dröm jobb, som har gjort att det pushat mig framåt att ta mitt förbannade körkort änligen. Så innan 1;a maj,i år. Måste jag ha mitt körkort.

PUNKT.



Är så förvirrad i övrighet.

Jobb, ekonomi, och körkort kommer lösa sig för mig äntligen.

Men, har börjat komma in i dåliga vanor, gällande relationer, kost, sömn och i ren allmänhet.

Märker på mig själv, hur jag sakta, börjar må sämre, vilket leder i sin tur, att jag börjar känna igen värnamotiden.

Tiden då jag bara sjönk o sjönk lägre ner. ( ni som finns i mitt liv, vet vad jag påpekar på)



Känslan är obeskrivlig, känner sådan glädje, men ändå sådan fruktansvärd, sorg.




Hjälp mig, snälla.

Av M - 9 mars 2015 21:36

Jobbet tar död på mig.

Min energi är totalt borta och har ingen ork till något.

Börjar verkligen inse, att jag tagit mig vatten över huvudet.


--



Håret börjar komma tillbaka, och börjar få färg! :D:DD::D:D:D:D:D:D

Och är tacksam för alla som finns i mitt liv.




Är lycklig

Men,

så hemskt trött.

Av M - 5 mars 2015 20:52

Hejsan hoppsan!

Märkte att jag inte varit inne här på länge och uppdaterat Er om vad som händer och sker.

Så ger det en ny chans att blogga,prata eller whatever.

Mycket händer i mitt liv.


Nytt jobb, nya människor trillar in i mitt liv, körkortet är snart i handen och jag försöker bara hitta tillbaka till allt.

Börjar få tillbaka mitt älskade hår, sakta men säkert.

Och det börjar kännas som allt faller på plats för mig, äntligen!

Har äntligen börjat ta upp mitt fotande igen, och känner där med, att jag inte gör det för andras skull, utan för att jag mår bra utav det. (rätt kul dock att folk fortfarande tycker att jag fotar fint :DDDD )


Känner mig mentalt redo för mycket igen, har dock dessvärre lite energi just nu då det nya jobbet tar upp (nästan) all min vakna tid.  Dock fett värt det, feta cash för lite timmar.   Livet rullar, och jag klagar inte.



Koperiar även en fantastisk låt som fastnat i mitt huvud, som beskriver alla känslor som bubblar i mig just nu. 

https://open.spotify.com/track/6PjitpdnGluMNLv0VeCVe5

Funkar inte länken så heter låten: Raindrops-Radio Edit-SNBRN, Kerli

 

Uppdaterar mer, inom tid. 



Kram, och kärlek till alla   

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards