Alla inlägg under januari 2016

Av M - 26 januari 2016 10:18

Hejsan!


Har inte bloggat på ett ganska så bra tag och kände att det kanske var dags att fylla i luckorna med vad som händer/hänt.


Min alopecia har blivit bättre, nästan allt hår är tilbaka och har växt ut. Det ser normalt ut igen, för nuvarande.


Jag och A har det bra upp och ner som alla andra par.

Vi letar nu dock efter en lägenhet som passar oss.  Det verkar som vi har hittat två som det står emellan och vi hamnar på ett lugnt och stilla område troligen där jag kan även ha kvar min älskade katt.

Det känns som det rullar framåt, och det är en lättnad då allt har känts tungt nu på sista tiden.

Så jag lämnar snart mitt älskade stengård, där jag bott de senaste  4 åren.


Alltid tungt att lämna ett ställe som man älskar och är van vid, men jag tror med lite stöd från A;s sida, min katt och de som står närmast, kommer dett bli mycket bra. A och jag har en framtid ihop, det känner jag. Han gör att jag vill bli en bättre människa, och han verkar förstå mig, och allt som hänt mig.  Det är en lättnad att finna någon som inte dömmer en för det förflutna utan försöker att leva och bearbeta sakerna med mig, istället för att arbeta emot mig.


Så nu försöker jag hitta ett permanent jobb runtikring Växjö eller där vi kommer bo. Håll alla tummar ni har!

Och när vi stadgat oss i den nya lägenheten, kommer det bli en inflyttningsfest! :D


Tack för mig på ett tag, och kärlek till Er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards