Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av M - 20 oktober 2011 13:08

dag 18 - din kärlek


Efter många års icke existerande i mitt liv, har jag insett att den enda äkta kärlek jag haft som störst är MUSIKEN. Musiken är den som fått mig att leva på riktigt, den som fått upp mitt självförtroende och överlag gett mig sådan insperation som den gjort. Den har fått mig att gråta, skratta, le och bara må helt jävla awsome helt enkelt.



dag 19 - något du ångrar


det jag ångrar mest i mitt liv, är vissa människor jag anförtrott mig åt. Människor är så jävla självupptagna och sugna på att förstöra för andra. Att jag aldrig i helvete mer kommer att säga saker som jag gjort till folk i mitt förra liv. Den enda jag kommer säga hela sanningen för i resten av mitt liv, är min familj. För min familj, är min nummer ETT prioritet, och skulle varit det från början. Och att det tog såhär lång tid att inse, borde vara ett straff.


dag 20 - denna månad

denna månad har jag varit jävligt självupptagen, har varit deprimerad, legat hemma tänkt, träffat folk via nätet osv osv. Lyssnat på musik och byggt upp mig själv igen efter fallet. Resten av denna månaden ska jag ta igen allt som har med skolan igen att göra. 8 månader kvar av skolan, kom igen nu förfan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards