Alla inlägg under november 2011

Av M - 26 november 2011 10:16

Jag mår som jag förtjänar, haha... en rolig och utmattande kväll, tack alla som var inblandade!  

saknar dig :C


nu kommer mamma om 40 minuter o hämtar mig, så ska packa det sista och ta med mig kameran o datorn så jag kan fota o redigera, fira pappa imorgon ju!

 hoppas ni har en fortsatt bra helg.


Kramen    

Av M - 25 november 2011 13:56

Klockan är strax 2 på eftermiddagen, och jag är fortfarande lika trött som jag var igår.  No good dude.

Funderar på vad VI, ska göra idag,men har inte en jävla aning. Är sugen på fredagsmys, men ändå sugen på krogen. Fml, typ.


Hittade btw en jätteyyyber gullig bild, Kolla in:

 

mahahah Nyan cat är söt som fan, men Nyanko sensei är bättre! ;)

 

Nyanko sensei är en demon från min favorit manga serie "Natsume"    Fjärde säsongen kommer ev ut nu till jul. GISSA VEM SOM KOMMER BARA KOLLA PÅ DE?!?!?!??! HMMM,, kan du gissa? ;D

gissar du rätt får du en kaka, virituellt.

muhahah

fotade btw lollo igår,  kanske inte så jätte seriösa bilder,  men ni kan få titta på en :)

 

blev fotad av henne med, men skiter i att lägga upp de, vart inte så jäkla bra bilder pga dåligt ljus.

JB!!!!!!!!!!! >.<



aja, ha en bra helg med er, kommer va hos päron lite i helgen, fira pappa, övningsköra osv osv :)

hoppas ni tar hand om varandra o försöker vara snälla iaf :)




Puss hej :)

Av M - 24 november 2011 14:40

Jag ska fotografera och redigera mina egna bilder och göra en utställning del på skolan och på en offentlig plats. Antalet fotografier ska variera på dessa platser, men emellan 10-20 bilder. Meningen med dessa utställningar är att folk ska veta om mig, lite som en reklam för mig som fotograf. 




 

Av M - 23 november 2011 18:12

ska göra om bloggen har jag bestämt mig för, tråkigt med en svartvit blogg som inte betyder ngt alls.

Jag ska komma igång med mitt företag med, inget jävla slöande mer!


KOM IGEN GE MIG MOTIVATION!

Av M - 23 november 2011 14:08

Bästa jag hört på länge, ofc bästa artisten/dj;n ever!

Avicii – Levels - Original Version



TIll hemköp nu, köpa lite hyvlar o frukostmat, tänkte ta lite kort på sådant jag vill ha sålt och sedan lägga ut en bloppis med.   Be ready dudes!


Är så sjukt jävla lycklig, har världens bästa vänner, bby och familj, kan fan inte begära mer alltså. Inte nog med att jag fyller min vardag med go mat, go musik o bra folk så mår jag för jävligt jävla bra :) Fan va livet kan va underbart ibland!  


Vad gör du idag?

det är min fråga till dig som läser detta?

Vad får dig att må bra? 

Är även min fråga till dig som läser.


   

målade tias lite ;) 

hade lite kul i ps med :)




och en gammal goding på mig ;)   






Ha de gott   o sprid bloggen, så sprider jag din    

Av M - 17 november 2011 08:45

Varit mycket off, I know.

Sitter nu i skolan, ofc.

Och mår ovanligt jävla bra :')

ikväll blire mys och Du gör mig jävla glad, i helgen blire lan o de kommer bli fett :'D

Ska ni dit :D?



Funderar på att börja simma även, skönt o bra för kroppen!  tips på bra simhall? ;)




Pussheeej

Av M - 11 november 2011 21:46

Less på bråk, kommit till insikt att jag är för snäll ibland

tycker inte om tjafs, de leder fan bara till dåliga saker, vafan hände lixsom? jag minns inte ens hälften av va vi sa till varandra, whatever ska fortsätta med skolarbeten o företags shiten nu. måste få allt gjort.

bai alla ;D


här är en bra lät btw: ÄLSKAR AVICII Avicii – Levels - Original Version

Av M - 11 november 2011 10:15

där försvann våran vänskap, hoppas det var värt det. Du verkar ju itne bry dej så varför ska jag?

fuck that shit. Nu väntar en bra helg med familj o bra folk :) pussen <3

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards