Alla inlägg den 13 mars 2012

Av M - 13 mars 2012 21:32

True shit!

man ska varken ge energi åt dem som skadar en eller vill dig illa.

Man kan växa upp på 2 sekunder om man bara kan se sanningen i ögat!


Vi hade en vänskap, men du valde bort den, pga inget alls.

därför är du inte värd min tid alls.


Just open your eyes and see that life is beutiful!

But swear on your life, that noone will cry at my funeral.



Saken är den, att jag vill att folk inte ska gråta när jag är död, de ska fira livet med en stor jävla fest istället.

Jag vill inte heller ligga o ruttna i jorden på en jävla gravplats, jag ska spridas på den plats, där jag alltid tillhört!

Hemma.




Dessutom äre så att, personen jag skrivit om all denna tiden, valde mig, han valde mig istället för att ligga hemma o dö.

Grejen är att jag visste från början att han och jag hörde ihop. Typ som själsfränder du vet.

Även om han valde bort mig en gång, kom han tillbaka till mig.

Säger det inte något?

Grejen är den, att man ska välja de som gör dig lycklig o glad.

Och han gör mig lycklig o glad.

Så ni som inte förstår, kan ni inte bara vara glada för våran skull?






I know that is't to early, but I feel it in my heart, this is real.



Ni får säga vad ni tycker, sitt där o döm, men kom för fan inte o


säg att ni vet något om detta!


Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards