Alla inlägg den 24 april 2012

Av M - 24 april 2012 11:03

låt som har allt.



"You can get addicted to a certain kind of sadness
Like resignation to the end, always the end
So when we found that we could not make sense
Well you said that we would still be friends
But I'll admit that I was glad it was over"

And now, you are just somebody I used to know


Jag anser att ibland behöver man sorger, för det är då man upptäcker att man har känslor, och att man är en människa

för de människor som inte visar känslor, är inget att ha.

För att kunna gråta krävs det mycket av en person.





"Men ibland känns det som att jag är inhyrd i ditt liv bara för du ska slippa känna dig ensam."


Så äre ibland, men man måste bortse sina tankar ibland när man är kär.



Jag känner sorg.

Jag känner empati



vad känner du?




Av M - 24 april 2012 08:25

Goddag!

jag mår fint, har haft lite ont i magen av o till men nu äre bra.

planeringen är i gång och skolarbetet går framåt.

helg snart! WOHOO!!



ha en fortsatt bra dag allihopa! :)

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards