Alla inlägg den 24 maj 2012

-

Av M - 24 maj 2012 12:31

För det finns ingen annan än du som kan ändra på din situation eller hur du ser på världen. För om du bara öppnar ögonen, så ser du att världen är ganska så vacker ändå.

Ingen är som du, och det kommer aldrig finnas någon som du, så istället för att förstöra för andra, eller skratta när någon gör sig illa, Hjälp varandra. För det kommer att komma en tid, då vi behöver varandra.

Och då kanske man inte hjälper dig, för att du betett dig som en drummel.


Kämpa för livet, kämpa för saker och personer som betyder och har visat sig vara där för dig. För tyvärr finns det inte så många människor kvar, som faktiskt är sanna och snälla i grund och botten. Tänk på det nästa gång DU hamnar i knipa.

Av M - 24 maj 2012 11:04

Glömde berätta att jag kommer att finnas i en artikel i Smålands Tidningen om min utställning o företaget osv..

Kolla i sävsjö delen så kommer du att få se ett bekant ansikte ;)


 

Puss

-

Av M - 24 maj 2012 08:42



SIGH.


är det enda jag kan säga atm.

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards