Alla inlägg den 8 december 2011

Av M - 8 december 2011 11:25

               


Hade en intressant diskussion vi hade i skolan, om modernigheter o gamla o nya hus. Ska dessutom på en konstutställning efter lunch, men skippade maten nu, inte hungrig konstigt nog. Jisses, jag är nog konstig fan, måste på toa, men orkar inte gå dit, fast det är typ fem steg bort? hahah xD men så kan det gå  

kul att se på emochan att ni inte glömt mig btw, rätt kul att veta att folk vet mer om mig själv, än vad jag vet ;) ahhaha lolololol, jag hånflinade rätt ut på lektionen så fort jag såg de, läraren skrattade med åt er.

Så jävla patetiska människor de finns!





Nu till något annat!

veckans låt blir nog fan: M'Black – Heartbreak - Bare Noize Remix


för att dubstep o sån musik är helt enkelt bäääst!


lyssna på den, o kommentera vad ni tycker om låten!





satt nyss o redigerade klart en gammal bild på mig som l0u tog på mig. rätt okey va?

ser väl cepe ut när jag försöker fejk le, I donnu, men bryr mig inte ett skit om de! blaha typ? xD hahah




Ha en fin lunch nu!   Bye Bye :)

   

Av M - 8 december 2011 09:40

emochan gör min dag! åååh va ni vet allt om mig! jag mår så gott när ni skriver mer o mer om mig! ♥ kom med något nytt! "skvallra" lite mer om mig, o gör mig mer känd, för det gör mig inget, JAG VET sanningen o de vet mina närmaste om också! Bring it Biiiatch! ♥

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards