Alla inlägg den 14 december 2011

Av M - 14 december 2011 11:32

Det är rätt att tänka rätt, och det är fel att tänka fel.


Jo, det kan visserligen stämma.

Eller jag vet inte.

Men jag vet att alla tänker olika om olika saker, men när jag säger att jag vet något, Då vet jag det.


Älskade du, tänk inte på vad för fel man kan göra i livet, tänk på vad man kan göra rätt i stället.

Bättre att tänka positivt än negativt.

Tro mig, du kommer må så mycket bättre då.




Tänk om jag hade haft det stödet du har från dina vänner när jag var yngre, Då hade jag varit en sådan mycket bättre människa, Men det är ändå mänskligt att fela. Man är inte dålig för det, man rår inte för allt i livet, men det man kan göra, är att göra morgondagen bättre. MAN LÄR SIG AV DET MAN GÖR.





Jag har haft lite självförtroende talk med mig själv nu. 

Och jag mår så mycket bättre nu  

Så bring it om du tror att du kommer få mig att må skit.

Du kommer inte lyckas igen..











It's okey now, Mom.

I'm alive again.  

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards