Alla inlägg under maj 2012

Av M - 16 maj 2012 10:04

 

köket


   köket från andra vinkeln 

köket

 

köket


 

köket


 

gästrum

 

gästrum från andra vinkeln





köket vid öppna spisen


   

trappen till övervåningen (sovrum, tvrum)

 

finhall/ingång

 

framtida studio/ framtida tvrum. (finmatsal)

 

från andra vinkeln.

 

WC

 

WC

 

från trappen.

 

sovrum ( ej klart)

 

sovrum (ejklart) från andra vinkeln

 

hallen på övervåningen

 

tvrum (framtida barnkammare)

 

tvrum (framtida barnkammare)

 

tvrum (framtida barnkammare)

 

bibel från 1797.

 

från min utställning

 

från min utställning

 

bild nummer 31 vann! och de som kom till utställningen uppskattade det!

Tack till alla er som kom, ni anar inte hur tacksam jag är, för att ni orkade ta er dit     

Av M - 15 maj 2012 08:27

Tisdag och idag är dagen! och jag är taggad till hundra!

Lite fix innan och lite musik.

Sedan är allt bra!




See ya all there....

Av M - 14 maj 2012 21:01

Hemma med min kärlek, nu är papprerna påskrivna, så nu bor man officiellt på landet igen.

Ut och gå en kvällspromenad innan vi lägger oss med.

hoppas ni har en mysig måndagskväll som vi.

Godnatt, o puss.

Av M - 14 maj 2012 13:09

Hallå! gjort klart mina samhällsuppgifter äntligen! 


Nästa boll som inte är klar.

Av M - 13 maj 2012 21:28

Hallå!

fixat i huset en massa i helgen, hjälpt syrran med hästen och haft de gott med familj o min kärlek.

Taggat för skolan även, ska köra fullt ut denna veckan!  min utställning är ju på tisdag! ÄR PEPPAD.

 




allt detta får mig att inse, hur lycklig jag är som har alla som stöttar mig.

NU KÖR VI HÅRT TILLS VI TAR STUDENTEN ALLIHOPA


It's now or never.



Du gör mig hel, du är den jag vill bli gammal med.  

-'

Av M - 10 maj 2012 13:49

gud.

kollade mina gamla meddelanden på fb som jag skrev till dig dr phil.

herrejävlar va jag saknar dig.

det går inte en dag utan att jag tänker på hur du har det i himmelen...

önskar du kunde vara med och se hur lycklig jag äntligen är. kan du fatta det? efter alla år, så är din dr phil nr 2 äntligen lycklig igen.

Det tog tid, men det var värt det, men jag saknar dig, och ska fortsätta leva för dig och de andras skull..

Hoppas du tittar ner på oss med ett leende och säger "såhär ska de vara!" 



Jag tänker på er..

Vila i Frid  

Av M - 9 maj 2012 10:43

har suttit ett tag o funderat på vad jag ska skriva. 

suddat bort, tagit bort allt o vänt o vridit på det.

och jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva om heller,

har så mycket tankar i huvudet att jag snart sprängs.

Du förstör mig.

fan, varför ska detta hända nu?


jävla fan.


fuck you


fuck this.


I am drinking beer tonight.


Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards