Alla inlägg den 15 september 2012

Av M - 15 september 2012 22:43

 

detta är något utav de första band som verkligen nått mitt hjärta

därav tattueringen som jag gjort till både deras ära, och en tid i mitt liv då jag ville minnas. 

En text där det stod:

"Everything will be okey,

Everything will be allright

If I can get away from him

and save my worthless life"


Jag ändrade "Her" till "him"

varav att texten var till en person som skadade mig riktigt mycket då.

Personen som jag senare gav mitt hjärta till igen senare, och ångrar det nu.

men, som jag alltid sagt, man lär sig av sina misstag, och det är bara att gå vidare och se glad ut.

 

Nikki sixx är en stor inspiration till mig, tycker ni borde se upp till honom med.


Av M - 15 september 2012 19:49

Lördag idag, och det har varit en bra helg so far.

Är lite slut i kroppen av någon konstig anledning, men det blir nog bra som det blir.

Hoppas ni har en bra helg :)

pusshej

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards