Alla inlägg den 28 september 2012

Av M - 28 september 2012 20:34

Viska i mitt öra med en önsint röst 

 

"Du är värd att dö för"

 

Jaa, älskling, jag skulle föda dina barn, vi skulle 

 

älska passionerat tills vi båda låg på sängen

 

Och det bara fanns kärlek kvar i luften.

 

Jag önskar, jag kunde hitta dig, därute.

 

Men det verkar som det är totalt omöjligt.

 

 

Det finns ingen man till mina ofödda barn.

 

Du, ja du, speciella man eller vad du nu är för 

 

något, kommer Aldrig, att existera.

 

 

 

Jag kommer, efter denna stund, inte kunna lita 

 

på någon, igen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Älskling, är jag död nu?

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards