Alla inlägg den 2 januari 2012

Av M - 2 januari 2012 14:45

Jag vill till qlimax.

NU




Andra dagen på det nya året.

Året för nya möjligheter och en ny start för ALLA.

This year it's time for a BIG change.







Åter igen till musiken som jag pratat om så jäkla mycket.

Jag träffade tack vare albin och becka en ny kontakt som ska göra lite förändring på min musik, istället för att mixa musiken, ska jag göra vocals till den.

Kommer GÅ så mkt mkt mkt bättre, I promise u this.



Men mer om det senare...



Ligger förövrigt i sängen, FORTFARANDE... ja, jag vet vad exakt du tänker på nu, men skiter i fan om det.

Ska ev bada med Mattias, Danne och Jeppelino.

MEN BARA kanske.





Ha en fortsatt trevlig dag.

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards