Alla inlägg den 31 januari 2012

Av M - 31 januari 2012 12:20

hur jag än gör, kan du inte försvinna ur mitt huvud.

fråga mig inte varför

men jag antar att jag fortfarande älskar dig fast du sårade mig så in i helvete

jävla pisskänsla som får mig ur balans

hur kan du lyckas göra såhär mot mig, fast du inte finns i mitt liv längre?

Hur kan man älska någon som gjort något sådant hemskt mot en?


Jag ställer mig den frågan om och om igen, men får inget svar



( och du säger att man får de bästa svaren från en själv)

bullshiet säger jag.



Hoppsan! jag nös visst samtidigt som jag skrev det där, jag är bäst på att skriva via datorn. heuehue!


I'll hope that I can learn to love again.   Basshunter feat. Stunt – I Will Learn to Love Again




Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards