Alla inlägg den 22 januari 2013

Av M - 22 januari 2013 13:16

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: NEJ. absolut inte.

Varit kär: Ja :(

Förlorat någon speciell person: Ja

Varit deprimerad: Vem har inte?

Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja, finns bildbevis hemma hos mamma o pappa xD

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? -

Brutit ett ben? Tummen, 2 ggr. KLANT :(

Gjort nåt du ångrar? Ja.

Hoppat Bungee Jump? Nix, men vill!

Ljugit för någon du tycker om? Alla drar vita lögner då och då

Ätit en hel tårta? HEHHHEEH

Gjort bort dig offentligt? Hahaha vem  fan har inte gjort det?


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja!

Fått ditt hjärta krossat: Ja

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2!

Har du några husdjur?: Ralf, min vackra katt.

Vill du ändra ditt namn: Ja.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med mitt ex.

Vilken tid vaknade du idag: lite av och till under natten. så kan inte svara på det.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Spelade, för jag kunde inte sova.

Någonting som du längtar till: Denna helgen, träffar världens bästa vänner, och Muris :)

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hitta ett jobb :c

Vad lyssnar du på just nu: Avicii – I Could Be The One [Avicii vs Nicky Romero] - Nicktim - Radio Edit

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha Ja,


OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Förblir hemligt.

Stjärntecken: Kräfta

Kille eller tjej: Jag e en tjej.

Grundskola: Rörvik Skola

Gymnasie: john bauergymnasiet i värnamo

Högskola: VILL GÅ: linnéuniversitetet i växjö

Hårfärg: brunt

Långt eller kort hår: Långt!

Längd: 167 cm

Piercings: earl, men vill ha mer, ofc.

Tattoos: många, o kommer bli fler.

Höger eller vänster: Höger

Operation: hemligt.

Bästa vän:Jesper.

Sporten du spelar: jag ska börja simma o gymma igen.


JUST NU:

Äter du:  inget, tom mage so far!

Dricker du: inget

Är du på väg att: byta låt.


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja, längtar.

Vill du gifta dig: Ja

Karriär i åtanke: starta eget samt journalist.


TROR DU PÅ:

Dig själv: va? xD

Mirakel: Ja, men de händer sällan.

Kärlek vid första ögonkastet: Ja, för det har jag upplevt <3

Himlen: Kanske.

Änglar: Ja

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards