Alla inlägg den 23 januari 2013

Av M - 23 januari 2013 21:48

Älskling, notera, att efter snart en vecka, har jag gått under, tagit mig upp och ställt mig upp.

Jag kan äntligen med lätthet säga.

Att, under dåliga tider, och bra, Älskar jag livet.

 

Från stora ord från bra människor, som hjälpt mig, så kan jag stå med en rak rygg och säga:

 

 

" Jag Älskar mitt liv som det är"

 

 

 

Tack :)

Av M - 23 januari 2013 10:51

AVSLUTA MENINGEN 
jag har insett att min senaste kyss.. var med en person som nyttjade mig för sex.
jag saknar.. en människa som vill leva med mig, älska mig osv.
jag pratar.. alldeles för mycket.
jag skrattar.. åt folk som gör sig illa. tillochmed när jag skadar mig...  (fan :(  )
jag tycker om.. nutella och musik <3
jag avskyr när folk.. är folk.
mina närmaste vänner är.. Jeppe, o Lenni <3
min första vän hette.. Rebecka Och Adina.
min första kärlek hette.. Johannes.
kärlek är.. förjävligt. 
min favoritfilm är.. alldeles för många!
när jag borstar tänderna.. dansar jag samtidigt.
när jag lagar mat.. brukar jag vara vrålhungrig, så de blir på ett eller annat sätt fel.
jag är rädd för.. clowner. 
jag önskar.. ett nytt liv. 
den värsta känslan är.. sorg.
den bästa känslan är.. när man får frid.
jag vill.. närhet.
jag är.. muff.
jag är sämst på.. att se igenom människor
jag kommer alltid att vara..ensam
det finaste som finns.. nutella och cola.
i sommar.. vill jag gå på fester, festivaler o träffa nytt folk!
sist jag grät var.. den hoppar vi.
jag kan.. älska skägg
min mobiltelefon är.. HÄR! 
när jag vaknar på morgonen.. så känner jag alltid om de är någon bredvid mig, o kramar om min kudde.
innan jag somnar.. kollar jag på film.
just nu håller jag på att.. lyssnar på musik :)
jag har aldrig.. hoppas bungyjump! MEN VILL!
idag har jag.. vaknat, typ.
på gymnasiet.. var jag en idiot.
jag vill verkligen.. kissa, och dricka cola o äta nutella.

Presentation


Bloggen om mina tankar, funderingar, om Alopecia och mitt liv överlag.

Har du någon fråga, svarar jag gärna på den.

Hoppas på att denna blogg kan hjälpa någon annan som är i samma sits som mig.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad anser du vara viktigast i livet?
 Familjen
 Vännerna
 Att hitta lyckan
 Bli rik
 Vänner & Familjen
 Jobb

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards